وقت سفارت ایتالیا، شرایط و مدارک

ایتالیا یکی از کشورهایی است که به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری فراوان و همچنین تاریخچه و فرهنگ باستانی و پرجاذبه ای که دارد، همواره مکانی مناسب برای سفر گردشگران و توریست ها به شمار می رود. به همین سبب داشتن اطلاعات مناسب درباره گرفتن وقت سفارت ایتالیا و شرایط گرفتن وقت سفارت ایتالیا موضوعی جذاب و پرطرفدار است. در این مقاله از ویزا هوم به موضوع نحوه گرفتن وقت سفارت ایتالیا می پردازیم.

وقت-سفارت-ایتالیا

آموزش گرفتن وقت سفارت ایتالیا

پرچم-ایتالیا-

افرادی که می خواهند به کشور ایتالیا سفر کنند باید قبل از اینکه برای ویزای ایتالیا خود اقدام نمایند، از سفارت ایتالیا وقت بگیرند. گرفتن وقت از سفارت ایتالیا تقریبا کار سختی است. زیرا تقاضا برای دریافت وقت از این کشور زیاد است و خیلی زود وقت ها پر می شوند.

اخذ وقت سفارت به صورت آنلاین است و متقاضیان باید به سایت وقت سفارت ایتالیا مراجعه نمایند. سپس باید نزدیک ترین وقتی را که خالی است رزرو کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر به مسئولین سفارت ایمیلی را ارسال نمایند.

سفارت ایتالیا فقط زمانی ویزای شینگن را به افراد می دهد که قصد سفر به کشور ایتالیا را داشته باشند و یا مقصد اصلی آن ها کشور ایتالیا باشد. در غیر این صورت این احتمال وجود خواهد داشت که باقی کشورهای منطقه نیز مانع ورود افراد به کشور شوند.

شماره تلفن ویزاهوم:09221550170

نکات مهم در خصوص گرفتن وقت سفارت

  • در حال حاضر کارگزار سفارت ایتالیا مرکز CKGS  است.
  • افرادی که متقاضی دریافت وقت هستند باید خودشان شخصا اقدام نمایند اما در حال حاضر با توجه به حجم بالای درخواست ها اغلب موفق به دریافت وقت سفارت ایتالیا نخواهید شد، البته مشاوران ما در موسسه ویزا هوم شما را برای دریافت وقت همراهی خواهند کرد.
  • باید وقت سفارت را اینترنتی و از طریق سایت دریافت نمایید.
  • سایت گرفتن وقت سفارت ایتالیا هر هفته یکبار در طول شبانه روز باز می شود و سپس زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا خیلی زود به دلیل حجم بالای تقاضا ظرفیت تکمیل می شود.
  • پس از رزرو در سایت در روز معین برای انجام مصاحبه و انگشت نگاری باید به CKGS مراجعه نمایید.
نکات-مهم-در-خصوص-گرفتن-وقت-سفارت

وقت سفارت ایتالیا و مدارک مورد نیاز برای سفارت ایتالیا

مدارک-وقت-سفارت-ایتالیا

مدارک مورد نیاز جهت اخذ وقت سفارت ایتالیا

مدارک مورد نیاز جهت اخذ وقت سفارت ایتالیا عبارتند از:

  • صفحه نخست پاسپورت و کپی رنگی از آن و کپی از تمامی صفحاتی که مهر ویزا دارند،
  • تلفن تماس متقاضی،
  • دعوت نامه و تاریخ آن (در صورت داشتن دعوت نامه)،
  • شناسنامه و کپی تمام صفحات آن ( ترجمه توسط دارالترجمه انجام شود)،
  • فرم درخواست ویزای شینگن که توسط موسسه ویزا هوم برای شما تکمیل خواهد شد.
  • 2 قطعه عکس به سایزهای 3در 4 و رنگی،
  • گردش مالی 3 ماهه اخیر،
  • سند ملکی و کپی از تمامی صفحات آن به همراه ترجمه رسمی،
  • مدارک شغلی

نوبت دهی سفارت ایتالیا 

نوبت دهی سفارت ایتالیا به طور معمول بین 30 تا 45 روز است در صورتی که نوبت دهی فوری می خواهید 3 تا 7 روزه نیز وجود دارد که وارد سایت سفارت ایتالیا می شوید و اونجا درخواست نوبت دهی فوری خود را ارائه می دهید. پس توجه داشته باشید بهتر است برای دریافت نوبت دهی از دوماه قبل اقدام نمایید. بررسی مدارک و پاسخ به درخواست ویزای ایتالیا شما چیزی حدود 2 تا 4 هفته طول می کشد.

آدرس سفارت ایتالیا در تهران 

آدرس سفارت ایتالیا در تهران : خیابان جردن، خیابان نلسون ماندلا بن بست فراز شرقی پلاک 15. ساعت کاری سفارت از 8 صبح تا 13روز های یک شنبه تا پنج شنبه. در ضمن ساعت کاری کارگزاری ایتالیا 8 تا 13:30 روز های یک شنبه تا پنج شنبه می باشد آدرس کارگزاری در تهران: ولنجک خیابان 13 مجتمع گالریا طبقه 4 اداری

هزینه گرفتن ویزا ایتالیا 

هزینه ها بر اساس نوع ویزا شما و خدماتی که ارائه می شود متفاوت خواهد بود. هزینه ای که برای ویزا های کوتاه مدت و بلند مدت و ویزای شینگن دریافت خواهد کرد متفاوت است.

  • هزینه ویزای شینگن بلند مدت : 50 یورو
  • هزینه ویزای شینگن کوتاه مدت : 80 یورو
  • هزینه ویزای درمانی : 117 یورو

درصورتی که وقت پریمیوم هم بخواهید 50 یورو بیشتر باید پرداخت کنید.

وقت سفارت ایتالیا توریستی

برای دریافت وقت سفارت ایتالیا تضمینی و برای هدف گردشگری، باید وقت اخذ ویزا ایتالیا توریستی را رزرو نمود. نمی توانید جهت اخذ سایر ویزاهای دیگر از نوبت توریستی استفاده نمایید. گاهی افراد گمان می کنند می توانند با رزرو وقت توریستی، مراحل ویزای دیگر همچون ویزای کاری و تحصیلی را طی نمایند.

وقت سفارت ایتالیا دانشجویی

ایتالیا به دلیل داشتن دانشگاه های بسیار معتبر و تخصصی، اولین کشور اروپایی از نظر تحصیلی برای دانشجویان است و همچنین در دنیا مقام سوم را برای تحصیل دانشجویان دارد. به همین سبب همواره دانشجویان در سراسر دنیا به دنبال تحصیل در این کشور هستند و همچنین همواره به دنبال گرفتن وقت دانشجویی از سفارت ایتالیا و وقت سفارت ایتالیا برای تایید مدارک هستند.

ایتالیا دانشگاه هایی همچون ساپینزا، تورین، بولونیا و پلی تکنیک میلان را در خود دارد که همه این دانشگاه ها از رتبه های بسیار بالایی در جهان برخوردار هستند. دانشگاه های ایتالیا با وجود کیفیت بسیار بالایی که دارند اما هزینه کمی را لازم دارند. به دلیل کیفیت بالایی که این دانشگاه ها دارد دانشجویان این دانشگاه ها از دانش بالایی برخوردارند.

برای اخذ اقامت تمکن مالی ایتالیا کافی است با مشاورین ویزا هوم در ارتباط باشید.

وقت-سفارت-ایتالیا-دانشجویی

خرید وقت سفارت ایتالیا

به دلیل شلوغی و بی نظمی هایی که در سفارت و وقت دهی آن صورت می گرفت خرید وقت سفارت ایتالیا CKGS صورت می گرفت. اما اکنون دیگر صف های طولانی و ازدحام بی مورد صورت نمی گیرد و مردم در زمان مشخصی می توانند به سفارت ایتالیا مراجعه نمایند.

برای اینکه سرعت روند در وقت دهی سفارت بهتر شود، سفارت ایتالیا خدمات ویزا را به شرکت CKGS سپرده است. به همین دلیل باید برای درخواست وقت ویزا به کارگزاری مربوطه مراجعه نمایید و اگر به خود سفارت مراجعه نمایید نتیجه ای نخواهید گرفت.

شماره تلفن ویزاهوم:09221550170

آدرس سفارت ایتالیا

تهران، خیابان نوفل لوشاتو، پلاک 79/68

شماره تلفن سفارت ایتالیا:  66726955-021 / 66726956-021آ

آرس شرکت کاکس اند کینگز گلوبال در ایران  CKGS: تهران، ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم شرقی، مرکز خرید گالریا، ساختمان اداری، طبقه چهارم

سوالات متداول در خصوص تعیین وقت برای سفارت ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا چقدر طول میکشد؟

وقت عادی سفارت ایتالیا می تواند از 4 روز تا 4 هفته زمان ببرد.

چگونه می توانیم وقت سفارت ایتالیا بگیریم؟

وقت سفارت را باید اینترنتی و از طریق سایت دریافت نمایید. سایت گرفتن وقت سفارت ایتالیا هفته یکبار در طول شبانه روز باز می شود و سپس زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا خیلی زود به دلیل حجم بالای تقاضا ظرفیت تکمیل می شود. می توانید برای دریافت وقت سفارت با مشاورین ما در ارتباط باشید.

وقت تجاری سفارت ایتالیا چگونه است؟

همان وقت عادی سفارت است که به کسانی که دعوت نامه تجاری دارند ارائه می شود.

5/5 - (2 امتیاز)

6 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید