ریجکتی-ویزای-شینگن

رفع ریجکتی ویزای شینگن

آیا درخواست ویزای شینگن داده ایم اما از طرف کارگزار سفارت ریجت شده؟ نگران نباشید برای رفع ریجکتی ویزای شینگن، طبق نامه ای که به شما ارسال می شود دلیل ریجکت شدن شما بیان شده است. بهتر است به بند مورد نظر توجه کنید و مدارک رفع ریجکتی ویزای شینگن را که مورد نظر آفیسر است، تهیه نمایید.

البته ریجکت شدن ویزا دلایل متعددی دارد، گاهی می توان به آن اعتراض نمود و گاهی اعتراض رد می شود. در ادامه به چگونگی دقیق تر رفع ریجکتی ویزای شینگن می پردازیم و مهم ترین دلایلی که باعث ریجکت شدن می شود، را بررسی می کنیم. در صورت لزوم مشاورین ویزا هوم در کنار شما هستند تا به این امور پیگیری کنند.

مراحل رفع ریجکتی ویزای شینگن

در بند (۳)۲۳ توافقنامه شینگن نوشته شده است که تمامی افرادی که درخواست ویزای شینگن آنها ریجکت شده است، حق اعتراض دارند و تنها شانس رفع آن نامه اعتراض به رد ویزای شینگن است.

1- بررسی دلایل

در اولین مرحله رفع ریجکتی ویزای شینگن ابتدا باید نامه ای که از سمت سفارت برای شما ارسال شده است را کامل مطالعه کنید تا دلایل و علت های رفع ریجکتی را متوجه شوید.

دلایل ریجکتی ویزای شینگن

ریجکت شدن دلایل متعددی دارد به این معنا که هدف سفر شما برای آفیسر سفارت مورد تایید نمی باشد. دلایل ریجکتی عبارتند از:

  • مورد تایید نبوده محل اقامت
  • مورد تایید نبودن شرایط اقامت
  • عدم اطمینان مسئول سفارت از برگشت فرد متقاضی به کشور خود
  • نقص پرونده و مدارک مربوطه
  • نداشتن ویزاهای قبلی شینگن
  • عدم تمکن مالی مناسب
  • نداشتن بیمه مسافرتی مناسب
  • جعلی بودن مدارک ارائه شده
  • فعالیت های مجرمانه در حال حاضر یا گذشته
  • گذرنامه نامعتبر
  • گذرنامه آسیب دیده
  • دعوت نامه نامعتبر
  • سن متقاضی (گاهی اگر فرد متقاضی زیر 30 سال سن داشته باشد ویزا را ریجکت می کنند، زیرا تردید در بازگشت فرد به کشور مبدا وجود خواهد داشت.)

2- توضیح به سفارت

در مرحله بعدی که متوجه شدید علت ریجکتی ویزای شینگن چیست باید برای رفه آن اقدام کنید و یا اگر متوجه شدید که دچار اشتباه شده اند در طی نامه اعتراض به ریجکتی ویزای شینگن تمامی موارد را به صورت واضح توضیح داده و نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

3- مشورت با کارشناسان

نامه اعتراض به ریجکتی ویزای شینگن تنها شانس بر طرف کردن این مشکل است پس پیش از نگارش آن حتما با کارشناسان مجموعه ویزا هوم مشورت کنید.

4- اقدام مجدد برای ویزای شینگن

اگر بعد از نامه اعتراض درخواست شما تایید شد که مشکل و کوتاهی از سمت آژانس بوده میتوانید شش ماه بعد دوباره درخواست ویزای شینگن بدهید.

نامه اعتراضی برای رفع ریجکتی ویزای شینگن

نامه-اعتراضی-رفع-ریجکتی-ویزای-شینگن

 در ادامه بهتر است نامه ای نیز برای رفع ریجکتی بنویسید که بهتر است نامه اعتراضی شما شامل موارد زیر باشد:

  • اطلاعات شخصی: نام، نام خانوادگی، محل تولد، شماره گذرنامه، آدرس پستی و ایمیل.
  • زمان دقیق ریجکت شدن ویزای شینگن: باید بلافاصله پس از درج اطلاعات فردی باشد.
  • علت ریجکت شدن ویزا: باید عینا همان مواردی که در ویزا آورده شده است بیان شود.
  • دلایل و توضیح فرد متقاضی برای به وجود آمدن اشتباه برای ریجکت شدن ویزا: مهم ترین بخش در نامه این بخش است. زیرا باید دلایل درست و قانع کننده ای برای آفیسر بیان شود. باید دلایل را به وضوح بیان کنید که چرا ریجکت شدن ویزای شما اشتباه بوده است. و تقاضای بررسی دوباره دهید.

در نتیجه برای رفع ریجکتی ویزای شینگن دو راه وجود دارد:

1- بعد از رفع نقصی پرونده خود مجددا برای اخذ ویزای شینگن به سفارت مربوطه درخواست دهید.
2- اگر پرونده شما کامل بود و نقصی وجود نداشت یک نامه اعتراض به ریجکتی ویزای شینگن تنظیم کرده و آن را به سفارت مربوطه جهت بازنگری مجدد ارسال کنید.

نحوه نگارش نامه اعتراض به ریجکتی ویزای شینگن

در صورت ریجکت شدن ویزای شینگن باید نامه اعتراض به ریجکتی نگارش شود. نگارش نامه اعتراض به ریجکتی ویزای شینگن نباید بیش از چهار پاراگراف باشد.

پاراگراف اول:

در بخش اول ذکر کنید که به ریجکتی ویزای شینگن اعتراض دارید و مدارک ارسال شده را فهرست و تاریخ آن را ذکر نمایید.

پاراگراف دوم:

در این بخش دلایل ریجکتی ویزای شینگن از سمت سفارت را ذکر کرده و درخواست تجدید نظر بدهید.

پاراگراف سوم:

در بخش سوم دلایل نادرست بودن ریجکتی را ذکر کرده و شرایط خود را در صورت عدم دریافت ویزای شینگن شرح دهید.

پاراگراف چهارم:

اعلام کنید که آمادگی ارسال مدارک بیشتر برای نشان دادن نادرست بودن دلایل سفارت را ذکر کنید و در انتها اطلاعات تماس خود را بنویسید. بعد از اینکه نامه خود را نوشتید، آن را امضای کرده و ارسال کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نگارش نامه و یا هزینه رفع ریجکتی شینگن با ما در تماس باشید.

رفع ریجکتی ویزای کشور های حوزه شینگن

رفع-ریجکتی-ویزای-یونان

در ادامه با بندهای ریجکتی ویزای شینگن بیشتر آشنا خواهیم شد.

رفع ریجکتی ویزای آلمان

3 دسته مسافرینی هستند که از سفارت آلمان درخواست ویزا می کنند:

  1. مسافرینی که می خواهند اعضای خانواده یا دوستان خود را ببینند و دعوت نامه دریافت کرده اند و ریجکت شده اند.
  2. متقاضیانی که قصد پناهندگی و برنگشتن به کشور مبدا را دارد و دعوت نامه های نمایشگاهی دریافت نموده اند.
  3. افرادی که دعوت نامه نمایشگاهی دارند یا در شرکتی در آلمان دعوت نامه دریافت کرده اند و قصد خرید از شرکت ها را دارند.

ریجکت شدن از سفارت المان دلایل مختلفی دارد و شامل موارد زیر می شود:

بند2: هدف و محل استقرار مسافر توجیه مناسب و قابل قبولی ندارد و مورد تایید سفارت آلمان نیست.

بند4: فرد متقاضی نمی تواند از پس هزینه های سفر و اقامت خود بر بیاید و مشکل مالی است.

بند10: مدارک ارائه شده توسط متقاضی برای هدف سفر و محل استقرار فرد مورد اعتماد نیست.

بند13: مدارک کافی جهت بازگشت متقاضی به کشور خود وجود ندارد و برای بازگشت متقاضی به کشور خود مورد تردید است.

همه موارد بیان شده را می توان با تکمیل و ارائه مدارک کافی برطرف نمود اما هر کدام از این موارد را باید با کمک کارشناسان و متخصصین این زمینه برطرف نمود و مدارک مورد نظر و جدید را جهت تایید نظر سفارت ارائه نمود تا برای اعتراض به ریجکت ویزای المان اقدام کرد.

شماره تلفن ویزاهوم:09221550170

رفع ریجکتی ویزای فرانسه

رفع-ریجکتی-ویزای-فرانسه

دلایل ریجکت شدن ویزای فرانسه از نظر سفارت فرانسه اصولا بندهای 4،10و 13 است. در این بندها اشاره می شود به مسئله تمکن مالی متقاضی که مناسب و کافی نیست، عدم توجیه آفیسر از هدف سفر و محل اقامت مسافران و تردید از بازگشت مسافرین به کشور خودشان. البته بند 10 می تواند به این دلیل باشد که شما چند هتل را رزرو کرده اید و چندین بلیط هواپیما را تهیه نموده اید.

راههای رفع ریجکتی ویزای شینگن و پروسه رفع ریجکتی فرانسه به یک صورت است و اعتراض به ریجکتی ویزا در هر مورد می تواند متفاوت باشد. در رابطه با بندهای ریجکتی ویزای فرانسه و دیگر موارد باید با کارشناسان مشورت کنید و مدارک مورد نظر سفارت را تهیه نمایید تا بتوانید اعتراض خود را اعلام کنید و به رفع ریجکتی ویزای فرانسه بپردازید.

 

رفع ریجکتی ویزای ایتالیا

موارد ریجکت شدن پرونده ویزای ایتالیا به بندهای 2، 3، 4، 10، 12و 13 بر میگردد. این موارد به عدم بازگشت مسافر به کشور مبدا، عدم تمکن مالی مناسب، مشخص نبودن یا عدم تایید محل استقرار مسافر و بلیط هواپیما آن ها اشاره دارد.

کسانی که هدف اصلی آن ها سفری توریستی بوده یا دعوت نامه دارند اخذ ویزای ایتالیا و مدارک آن ها واقعی می باشد و بدون نقص است و یا سابقه سفر در حوزه شینگن را دارند، شانس بیشتری برای اعتراض به ریجکتی سفارت ایتالیا و رفع آن دارند.

برای رفع ریجکتی ویزا ایتالیا باید شرایط رفع ریجکتی ویزای شینگن و مدارک مورد نظر آفیسر را که به دلیل وجود یا عدم وجود آن ها ریجکت شده است را تهیه نمود و به سفارت ارائه نمایید. در این زمینه متخصصین مجموعه ویزا هوم میتوانند به شما مشاوره ارائه دهند.

رفع ریجکتی ویزای یونان

اگر سفارت یونان ویزا را ریجکت نماید افراد باید ظرف مدت 2 ماه اقدام به تکمیل پرونده و اعتراض به ریجکت شدن نمایند. اما بهتر است که مدت کوتاه تری را در نظر بگیرید.

دلایل ریجکت شدن ویزا یونان عبارتند از:

بند2: محل اقامت و هدف سفر

بند3: مشکل مالی و عدم تمکن مالی

بند 8: اطلاعاتی را که فرد متقاضی ارائه نموده است توجیهی برای هدف سفر و محل استقرار ندارد و اصولا این به دلیل رزرو هتل در چندین شهر است و از چندین فرودگاه بلیط تهیه نموده اید.

بند9: تردید در بازگشت مسافر به کشور خود و ماندن در حوزه شینگن.

برای رفع ریجکتی ویزای یونان بهتر است ظرف مدت 2 ماه اقدام به اعتراض نمایید. باید ابتدا دلیل ریجکتی خود را در نامه ارسالی دریافت نمایید و پس از بررسی و کمک از متخصصین در این زمینه مدارک را کامل کنید و مجددا از سفارت تقاضای ویزا نمایید.

مدت زمان رفع ریجکتی ویزای شینگن

در قوانین هیچ سفارتی نوشته نشده است که دقیقا چه زمانی پس از ریجکت شدن مهلت دارید که نامه اعتراضی خود را ارسال نمایید. اما بنا بر تجربه ای که افراد متخصص در این زمینه دارند بهتر است نهایتا 1 الی 2 ماه پس از دریافت نامه ریجکتی اقدام به تهیه مدارک و ارسال نامه اعتراضی نمایید.

بهترین زمان برای درخواست مجدد ویزای شینگن پس از ریجکتی

قانون نوشته شده ای در این زمینه وجود ندارد. اما اگر پس از ریجکت شدن نامه اعتراضی نوشتید و همچنان ویزا به شما تعلق نگرفت بهتر است پس از گذشت 6 ماه مجددا اقدام به دریافت ویزا نمایید.

شماره تلفن ویزاهوم:09221550170

رفع ریجکتی ویزای شینگن با ویزا هوم

برای مهاجرت به کشورهای مختلف یا سفر توریستی، باید از آن کشور ویزا دریافت نمایید. ویزا به شما اجازه ورود به کشور را می دهد. اما گاهی بنا به دلایلی ویزا ریجکت می شود. ریجکت شدن ویزا دلایل متعددی دارد و باید با دانستن دقیق علت ریجکت شدن، اقدام به تهیه مدارک و نوشتن نامه اعتراضی برای رفع ریجکتی ویزا نمایید.

برخی از افراد برای اینکه این مسیر را بهتر طی کنند از وکیل رفع ریجکتی ویزای شینگن کمک می گیرند. برای رفتن مراحل رفع ریجکتی ویزا بهتر است از متخصصان در زمینه ویزا و مهاجرت استفاده نمایید. ویزا هوم یکی از باتجربه ترین مجموعه هایی است که شما را در رفع ریجکتی انواع ویزای توریستی فرانسه و دیگر کشورها و دیگر ویزاها همراهی می کند و می تواند به مشاوره ارائه دهد تا مسیر خود بدون مشکل و به راحتی طی کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشتهٔ پیشین
شرایط اخذ ویزای نخبگان آمریکا
نوشتهٔ بعدی
دریافت اقامت ایتالیا از طریق بلوکارت

2 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

سریعترین را مهاجرت با ویزا هوم